Spójność graficzna, to Twoja zmora w biznesie?

Pozwól, że nauczę Cię zachowania spójności wizerunku graficznego, która jest decydującym czynnikiem m.in. rozwoju marki oraz postrzegania odbiorców.

20231126_130058
SPÓJNOŚĆ GRAFICZNA ROZWÓJ MARKI WIZERUNEK MARKI SPÓJNOŚĆ GRAFICZNA WIZERUNEK MARKI ROZWÓJ MARKI SPÓJNOŚĆ GRAFICZNA SPÓJNOŚĆ GRAFICZNA
SPÓJNOŚĆ GRAFICZNA ROZWÓJ MARKI WIZERUNEK MARKI SPÓJNOŚĆ GRAFICZNA WIZERUNEK MARKI ROZWÓJ MARKI SPÓJNOŚĆ GRAFICZNA SPÓJNOŚĆ GRAFICZNA
Zdjecie czarne

Dlaczego nie możesz utrzymać spójności marki?

W sieci krążą liczne trendy, które mogą być niezbyt korzystne dla pewnych marek lub branż. Często prowadzi to do pułapki “chcę trochę z tego, trochę z tamtego”, co może skutkować brakiem wyrazu i spójności w wizerunku graficznym.

Jednak nie martw się! To jest bardzo powszechne zjawisko, które spotyka niemal każdą firmę w pewnym momencie. Istnieje jednak dobra wiadomość!

Już teraz możesz zadbać o spójność swojej marki, niekoniecznie musząc podjąć nowe studia czy kursy.

"Cudownie, ale ja nie mam czasu na zabawę w spójność. Potrzebuję zarabiać i zdobywać Klientów".

Czyżby? Hm…

Tylko powiedz mi proszę, czy wybrałabyś[/wybrałbyś] sklep na zakupy, jeśli okazałby się totalnie zagracony? Oczywiście nie mówimy tutaj o celowym artystycznym nieładzie.

Jeśli sklep jest zagracony i nieuporządkowany, może to odstraszyć klientów. To samo dzieje się z wizerunkiem marki! A przecież nikt nie lubi chodzić po sklepie lub poznawać markę, gdzie nie można znaleźć tego, czego się szuka, prawda?

Jeśli strona Internetowa lub profil na mediach społecznościowych są zagracone, trudno się w nich odnaleźć, to może zniechęcić potencjalnych klientów. Ważne jest, aby zadbać o spójność, aby zachęcić odwiedzających do pozostania i zapoznania się z ofertą marki.

Czy wiesz, że spójność graficzna to jeden z nielicznych czynników...

decydujących, czy ktoś przeczyta Twoją ofertę lub skusi się na spotkanie online z Tobą? Aż 90% odbiorców to wzrokowcy. Dlatego nie pozwól, aby chaos graficzny był przeszkodą w rozwoju Twojej marki (czy innych super wydarzeniach).

notatnik-blisko-smartphone-i-kawy

Co zyskasz, dzięki utrzymaniu spójności wizerunkowej Twojej marki?

Rozpoznawalność marki w sieci & stacjonarnie

Więcej czasu na inne obowiązki

Więcej radości z budowania marki

Nowe horyzonty oraz perspektywy

Rozwój marki oraz zawodowy

Nowe możliwości oraz okazje współpracy

Zaufaną, zaangażowaną społeczność

Wysoką pozycję marki oraz rolę eksperta

Pokażę Ci za darmo, co zrobić, aby zachować spójność wizerunkową Twojej marki.

Dołącz do Mailingu

Wyczekuj Maila

Otrzymaj prezent

Dodatkowe bonusy

20231126_130058

Kim jestem? Dlaczego warto uczyć się ode mnie ksztaltowania wizerunku graficznego marki?

W Internecie krąży mnóstwo trendów, które niekoniecznie są dobre dla niektórych marek (branż). Przez co wpadasz w pułapkę “chcę trochę tego, trochę tego”, przez to wszystko bardzo “nijak” i bez tzw. smaku graficznego.

Ale hej! W pewnym etapie zdarza się to niemal wszystkim – jest jednak dobra wiadomość.

Możesz utrzymać spójność marki już dzisiaj, bez konieczności podejmowania nowych studiów, kursów i innych wyzwań.

SPÓJNOŚĆ GRAFICZNA ROZWÓJ MARKI WIZERUNEK MARKI SPÓJNOŚĆ GRAFICZNA WIZERUNEK MARKI ROZWÓJ MARKI
SPÓJNOŚĆ GRAFICZNA ROZWÓJ MARKI WIZERUNEK MARKI SPÓJNOŚĆ GRAFICZNA WIZERUNEK MARKI ROZWÓJ MARKI

Zapisz się na Mailing - odbierz darmową wideo Instrukcję!

Dodatkowo dowiesz się, jak spójność wpływa na schodki rozwoju Twojej marki (sprawdzone wśród Klientów).

Jeśli ten temat będzie dla Ciebie pomocny, możesz również kontunuować przygodę – w każdy Poniedziałek otrzymasz ode mnie maile z praktyczną wiedzą na temat budowania wizerunku marki.

Copyright © 2024 Studio z Sercem | Polityka Prywatności | Regulamin

error: Copyright © by Studio z sercem - Karolina Postawa
Twój koszyk ✨0
Brak produktów w koszyku...
Kontynuuj zakupy
0