Jak skutecznie przygotować markę na świąteczną przerwę? Sprawdź podpowiedzi!

CZAS CZYTANIA ARTYKUŁU: 2 MINUTY

I stało się – witaj, Grudniu! Dla niektórych to czas wielkich porządków firmowych, dla innych okres intensywnego planowania, a dla jeszcze innych oba te aspekty. Ale jak właściwie przygotować się do takich działań? Jak sprawić, by firma była gotowa na krótką przerwę? W tym artykule podzielę się z Tobą sprawdzonymi pomysłami.

Czego dowiesz się z tego wpisu?

  • O czym pamiętać przed upragnionym urlopem?
  • Jak poinformować Klientów o przerwie w firmie?

Po pierwsze: Jeżeli korzystasz z maila firmowego, nie zapomnij o autoresponderze.

Autoresponder to nieoceniona pomoc podczas działań online. Doskonale sprawdzi się zarówno w trakcie intensywnej pracy, gdy nie mamy czasu na odpowiadanie na wiadomości, jak i w przypadku planowanego dłuższego urlopu. W zależności od tego, gdzie masz ustawioną pocztę firmową, warto skonfigurować autoresponder z krótkim powitaniem oraz informacją o naszej niedostępności (daty od-do) oraz obiecać kontakt po powrocie. That’s it! Teraz możemy być spokojni, że nasze wiadomości są odpowiednio obsługiwane.

Po drugie: Zamówienia na ostatni guzik.

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, nie zapominaj o automatycznych aktualizacjach zamówień oraz o tym, aby upewnić się, że wszystkie obiecane zamówienia opuszczają Twoją firmę. Warto informować na swoich mediach społecznościowych oraz w newsletterze, do kiedy można złożyć zamówienie, aby produkt dotarł przed świętami. Dzięki temu możemy być pewni, że skutecznie poinformowaliśmy wszystkich klientów, eliminując wyrzuty sumienia.

POP-up nie taki straszny!

Wyskakujący POP-up na stronie może kojarzyć się wszystkim z nachalnym informowaniem o ‘bzdurach’, ale dla mnie to świetne miejsce dla zapominalskich 🙂 Nie wahaj się go ustawić i przypomnieć, do kiedy trwa przerwa.

Po trzecie: Przygotowanie mini tematów, do zrobienia po świętach.

Czas płynie, a pod wpływem różnych emocji łatwo zapomnieć o ważnych zobowiązaniach. Przykładem może być np. 27 grudnia, kiedy to po przerwie powinniśmy przesłać obiecaną ofertę lub zamówienie. Zgrozo! O nie… W takiej sytuacji świetnym rozwiązaniem jest przygotowanie listy ostatnich maili oraz tematów, tak aby po powrocie do pracy móc łatwo do nich wrócić, bez konieczności zastanawiania się ‘czy o wszystkim pamiętam’. Jeżeli lubisz tradycyjne zapiski, możesz przygotować taką listę w ulubionym notesie, a jeżeli bliżej Ci do nowoczesnych arkuszy, to polecam platformę Asanę albo Google Documents, w których bezproblemowo przygotujesz najważniejsze informacje.

Studio z Sercem

Mini tip:

I na koniec, pamiętaj, że grudzień to również czas dla Ciebie i Twojej regeneracji. Spędź ten okres tak, jak tylko pragniesz. I nie sprawdzaj non stop wiadomości oraz smsów, ponieważ przerwa… To przerwa 🙂 I każdy to uszanuje.

Bądź na bieżąco!

Dołącz do Newslettera Studio z Sercem i otrzymuj inspirujące listy!

W Grudniu, czasie intensywnych działań przed świętami, warto zadbać o porządki firmowe i skutecznie zarządzać przerwą. Skonfiguruj autoresponder, informuj klientów o ważnych terminach, użyj wyskakującego POP-up na stronie, a także przygotuj listę zadań przed przerwą. Pamiętaj jednak o tym, że grudzień to również okres regeneracji dla Ciebie – spędź go zgodnie z własnymi potrzebami.

Mam nadzieję, że ten krótki artykuł okazał się dla Ciebie pomocny! Życzę Ci wspaniałego Grudnia.

AUTORKA TEKSTU: KAROLINA POSTAWA

Podobał Ci się artykuł? Zostań
ze mną na dłużej!

POPRZEDNI ARTYKUŁ: JAK PRZYGOTOWAĆ MARKĘ NA ŚWIĄTECZNY CZAS?

NASTĘPNY ARTYKUŁ: MARKA Z SERCEM, CZLI WŁAŚCIWIE JAKA?

E-MAIL:

kontakt@studiozsercem.pl

GODZINY PRACY STUDIA:

Poniedziałek – Piątek: 9-17 | Sobota – Niedziela: nieczynne

BLOG

SKLEP ONLINE

NEWSLETTER

CENNIK 2023

POLITYKA PRYWATNOŚCI

REGULAMIN

ZNAJDZIESZ MNIE TUTAJ:

STARGARD / SZCZECIN / ONLINE CAŁA POLSKA

Twoja przygoda z pięknym wizerunkiem zaczyna się… Teraz!

error: Copyright © by Studio z sercem - Karolina Postawa