CZAS CZYTANIA ARTYKUŁU: 3 MINUTY
Grudzień tuż tuż! Przygotowanie marki na święta to ważny proces, który może zwiększyć świadomość marki, zaangażowanie klientów i sprzedaż. Poza tym to też bardzo kluczowy czas dla wszystkich marek, dla których wartości to m.in: zaufanie, pozytywne nastawienie oraz pomoc innym. Oto kilka kluczowych kroków, o które warto zadbać:
Czego dowiesz się z tego wpisu?
Strategii? A tak! Choćby nawet na ostatnie tygodnie roku. Zostało Ci więcej produktów na stanie? Zaplanuj promocję! Masz w swojej ofercie produkty, które są idealne na prezent? Zareklamuj pomysły!
Opracuj plan działań marketingowych skoncentrowanych na świętach. Taki plan obejmuje m.in. kampanie reklamowe, promocje, konkursy i inne działania, które przyciągną uwagę klientów w okresie świątecznym. Możesz przygotować go w najprostszym skoroszycie Excel.
Niezależnie od tego, czy Twoja marka jest poważna i elegancka, czy radosna i wyluzowana – małe upominki, takie jak spersonalizowane kartki, mini prezenty, szablony świąteczne – nie zaszkodzą. Takie detale, to przepiękny ukłon w stronę Klienta za dotychczasową współpracę.
Święta to wyjątkowy czas, pełen magii hojności i wspólnoty. Wierzę, że każda firma, niezależnie od wielkości, ma potencjał uczynić ten okres jeszcze bardziej niezapomnianym poprzez działania charytatywne. Dlatego zachęcam nie tylko do indywidualnych gestów dobroci, ale także do organizowania specjalnych akcji charytatywnych z udziałem całego zespołu.
Wierzę, że zaangażowanie całej firmy, nawet jeśli liczy więcej niż 2 osoby, może stworzyć potężny wpływ. Takie wspólne przedsięwzięcie nie tylko pomaga tym, którzy potrzebują wsparcia, ale również wzmacnia pozytywny wizerunek marki. To nie tylko działanie charytatywne – to tworzenie więzi
w zespole i budowanie silnej społeczności wokół nas.
Pamiętajmy, że w grupie tkwi siła, a działając razem możemy zdziałać jeszcze więcej. Niech te Święta będą nie tylko czasem obdarowywania, ale również dzielenia się sercem i wspólnego tworzenia piękniejszej rzeczywistości dla wszystkich!
Stwórz treści związane z atmosferą świąt na swoich platformach społecznościowych i stronie Internetowej. To może być w formie artykułów, zdjęć, filmów czy infografik, które przyciągną uwagę & zaintrygują klientów. Nie zapomnij o życzeniach świątecznych oraz automatycznych mailach, gdy planujesz nieobecność w firmie. Pokaż kulisy świątecznego backstagu w Twojej firmie 🙂
Upewnij się, że Twoja strona Internetowa jest zoptymalizowana pod kątem świątecznych fraz i słów kluczowych. To pomoże zwiększyć widoczność Twojej marki w okresie świątecznym. Może być to podstrona “święta” albo wyskakujący pop up z informacją o promocji świątecznej. Pozwól klientom znaleźć idealny prezent! 🙂
W grudniu, nie zapomnij zadbać również o swoją markę: czas na odpoczynek, regenerację i inspirację. Wykorzystaj ten okres do dbania o siebie.
Dołącz do Newslettera Studio z Sercem i otrzymuj inspirujące listy!
Mam nadzieję, że ten krótki artykuł będzie dla Ciebie przydatny! Życzę Ci wspaniałego rozwoju zawodowego! Ściskam Cię mocno i życzę Ci pięknego dnia, gdziekolwiek teraz jesteś!
AUTORKA TEKSTU: KAROLINA POSTAWA
POPRZEDNI ARTYKUŁ: JAK MĄDRZE KORZYSTAĆ Z SM, CZYLI STUKA BYCIA ONLINE.
NASTĘPNY ARTYKUŁ: Wewnętrzny krytyk podczas Budowania Marki: jak go pokonać?
E-MAIL:
kontakt@studiozsercem.pl
GODZINY PRACY STUDIA:
Poniedziałek – Piątek: 9-17 | Sobota – Niedziela: nieczynne
BLOG
SKLEP ONLINE
NEWSLETTER
CENNIK 2023
POLITYKA PRYWATNOŚCI
REGULAMIN