Róża, orchidea, a może tulipan? Jakim
kwiatem jest Twoja marka?
CZAS CZYTANIA ARTYKUŁU: 2 MINUTY
Czy wiesz, że symbolika w Brandingu odgrywa bardzo ważną rolę? Poprzez dopasowanie odpowiednich symboli, możemy wzmocnić przekaz marki, dotrzeć do wymarzonych klientów, a także rozwijać w pełni potencjał Naszych umiejętności.
Przydatnym sposobem dopasowania elementów do marki, może okazać wizualizacja… Kwiatu! Ponieważ tyle, ile kwiatów, tyle różnych marek, a warto już dziś – wyróżnić się w tłumie!
Na czym polega wizualizacja kwiatu?
Pewnie nie zdziwię Cię, gdy napiszę, że na rynku istnieje mnóstwo podobnych marek do Twojej, prawda? To, co jednak sprawia, że kupujemy od tej, a nie innej marki, to m.in styl, charakter
oraz wartości. W jaki sposób możemy je zakomunikować? A no na przykład poprzez metodę wizualizacji kwiatu do marki, dzięki której twoi klienci oraz odbiorcy, będą mogli jeszcze
lepiej rozpoznać komunikaty Twojej marki.
Każdy kwiat bowiem, ma charakterystyczne cechy, które odgrywają istotne znaczenie,
na przykład tu, w świecie Brandingu.
Przykład wizualizacji: róża
wartości: miłość, rodzina, twórczość
cechy: romantyczna, inspirująca, silna
komunikacja: docenianie klienta, uważna, troskliwa
Przykład wizualizacji: róża
wartości: miłość, rodzina, twórczość
cechy: romantyczna, inspirująca, silna
komunikacja: docenianie klienta, uważna, troskliwa
Róże symbolizują elegancję i luksus, a jednocześnie są ponadczasowe i klasyczne. Mogą być idealne dla marek, które chcą przekazać wrażenie wyrafinowania i jakości.
Przykład wizualizacji: stokrotka
wartości: natura, ekologia, proste rzeczy
cechy: proekologiczna, przyjazna, wrażliwa
komunikacja: empatyczna, uważna
Stokrotki kojarzą się z przyjaznym i delikatnym podejściem. Mogą być dobrym wyborem dla marek, które chcą wywołać wrażenie przyjazności, naturalności i pozytywnego nastawienia.
Tulipan:
wartości: elegancja, luksus, jakość
cechy: delikatność, subtelność, rozwaga, cierpliwość komunikacja: zamknięta, dyskretna, tajemnicza
Kojarzą się z elegancją i subtelnością. Mogą być idealne dla marek, które chcą przekazać wrażenie luksusu i elegancji, ale jednocześnie pozostać subtelne. To też idealne kwiaty, dla marek o cechach wiosennych!
Bądź na bieżąco!
Dołącz do Newslettera Studio z Sercem
i otrzymuj inspirujące listy!
Budowanie marki online to proces, który wymaga czasu, zaangażowania i samoświadomości. Pamiętaj o tym, że kluczową cechą silnej marki jest autentyczność. Bądź sobą zarówno online, jak i offline - po prostu!
Podsumowując: Odpowiedni wybór zależy od stylu i charakteru marki, które będą w zgodzie z charakterem oraz wartościami Twojej marki. Zaciekawił Cię ten temat? W takim razie zapraszam na drugą część, już za tydzień! Do zobaczenia!
AUTOR TEKSTU: KAROLINA POSTAWA
Podobał Ci się artykuł? Zostań
ze mną na dłużej!
POPRZEDNI ARTYKUŁ: SZTUKA BYCIA ONLINE
NASTĘPNY ARTYKUŁ: Wewnętrzny krytyk podczas Budowania Marki: jak go pokonać?
E-MAIL:
kontakt@studiozsercem.pl
GODZINY PRACY STUDIA:
Poniedziałek – Piątek: 9-17 | Sobota – Niedziela: nieczynne
BLOG
SKLEP ONLINE
NEWSLETTER
CENNIK 2023
POLITYKA PRYWATNOŚCI
REGULAMIN