Róża, orchidea, a może tulipan? Jakim
kwiatem jest Twoja marka?

CZAS CZYTANIA ARTYKUŁU: 2 MINUTY

Czy wiesz, że symbolika w Brandingu odgrywa bardzo ważną rolę? Poprzez dopasowanie odpowiednich symboli, możemy wzmocnić przekaz marki, dotrzeć do wymarzonych klientów, a także rozwijać w pełni potencjał Naszych umiejętności.

Przydatnym sposobem dopasowania elementów do marki, może okazać wizualizacja… Kwiatu! Ponieważ tyle, ile kwiatów, tyle różnych marek, a warto już dziś – wyróżnić się w tłumie!

Na czym polega wizualizacja kwiatu?

Pewnie nie zdziwię Cię, gdy napiszę, że na rynku istnieje mnóstwo podobnych marek do Twojej, prawda? To, co jednak sprawia, że kupujemy od tej, a nie innej marki, to m.in styl, charakter
oraz wartości. W jaki sposób możemy je zakomunikować? A no na przykład poprzez metodę wizualizacji kwiatu do marki, dzięki której twoi klienci oraz odbiorcy, będą mogli jeszcze
lepiej rozpoznać komunikaty Twojej marki.

Każdy kwiat bowiem, ma charakterystyczne cechy, które odgrywają istotne znaczenie,
na przykład tu, w świecie Brandingu.

Przykład wizualizacji: róża

wartości: miłość, rodzina, twórczość
cechy: romantyczna, inspirująca, silna
komunikacja: docenianie klienta, uważna, troskliwa

Przykład wizualizacji: róża

wartości: miłość, rodzina, twórczość
cechy: romantyczna, inspirująca, silna
komunikacja: docenianie klienta, uważna, troskliwa

Róże symbolizują elegancję i luksus, a jednocześnie są ponadczasowe i klasyczne. Mogą być idealne dla marek, które chcą przekazać wrażenie wyrafinowania i jakości.

Przykład wizualizacji: stokrotka

wartości: natura, ekologia, proste rzeczy
cechy: proekologiczna, przyjazna, wrażliwa
komunikacja: empatyczna, uważna

Stokrotki kojarzą się z przyjaznym i delikatnym podejściem. Mogą być dobrym wyborem dla marek, które chcą wywołać wrażenie przyjazności, naturalności i pozytywnego nastawienia.

pexels-lukáš-dlutko-2440299

Tulipan:

wartości: elegancja, luksus, jakość
cechy: delikatność, subtelność, rozwaga, cierpliwość komunikacja: zamknięta, dyskretna, tajemnicza

Kojarzą się z elegancją i subtelnością. Mogą być idealne dla marek, które chcą przekazać wrażenie luksusu i elegancji, ale jednocześnie pozostać subtelne. To też idealne kwiaty, dla marek o cechach wiosennych!

Bądź na bieżąco!

Dołącz do Newslettera Studio z Sercem
i otrzymuj inspirujące listy!

Budowanie marki online to proces, który wymaga czasu, zaangażowania i samoświadomości. Pamiętaj o tym, że kluczową cechą silnej marki jest autentyczność. Bądź sobą zarówno online, jak i offline - po prostu!

20220603_101701

Podsumowując: Odpowiedni wybór zależy od stylu i charakteru marki, które będą w zgodzie z charakterem oraz wartościami Twojej marki. Zaciekawił Cię ten temat? W takim razie zapraszam na drugą część, już za tydzień! Do zobaczenia!

AUTOR TEKSTU: KAROLINA POSTAWA

Podobał Ci się artykuł? Zostań
ze mną na dłużej!

POPRZEDNI ARTYKUŁ: SZTUKA BYCIA ONLINE

NASTĘPNY ARTYKUŁ: Wewnętrzny krytyk podczas Budowania Marki: jak go pokonać?

E-MAIL:

kontakt@studiozsercem.pl

GODZINY PRACY STUDIA:

Poniedziałek – Piątek: 9-17 | Sobota – Niedziela: nieczynne

BLOG

SKLEP ONLINE

NEWSLETTER

CENNIK 2023

POLITYKA PRYWATNOŚCI

REGULAMIN

ZNAJDZIESZ MNIE TUTAJ:

STARGARD / SZCZECIN / ONLINE CAŁA POLSKA

Twoja przygoda z pięknym wizerunkiem zaczyna się… Teraz!

error: Copyright © by Studio z sercem - Karolina Postawa