Rozpocznij Nowy Rok z Odświeżoną Marką, czyli kluczowe kierunki działań na początek 2024!

CZAS CZYTANIA ARTYKUŁU: 1 MINUTA

Pierwsze tygodnie 2024 roku już za nami! To idealny moment, aby skupić się na odświeżeniu naszej marki i zaplanować intensywne działania na nadchodzące miesiące. Poniżej przedstawiam propozycję obszarów, na które warto zwrócić uwagę na początku tego roku.

Czego dowiesz się z tego artykułu?

  • O jakie elementy wizerunku warto zadbać na początek roku.
  • Czy trzeba odświeżać wszystkie materiały graficzne… Co roku?

1. Wartości i misja marki

Przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac nad nowymi elementami graficznymi, warto zaktualizować filary naszej marki. Czy nasze wartości są nadal aktualne? Czy zmieniło się nasze podejście w komunikacji
z klientem? A może wprowadziliśmy nową misję? Przyjrzyjmy się tym aspektom, aby nasze działania graficzne były spójne z aktualnymi priorytetami.

2. Identyfikacja wizualna

Po zdefiniowaniu klarownych fundamentów marki, czas przyjrzeć się jej wizerunkowi. Sprawdźmy, czy kolorystyka i typografia nadal oddają charakter marki. W trakcie ewolucji firmy może się okazać, że dotychczasowa identyfikacja wizualna nie odzwierciedla już jej aktualnej tożsamości. Nowy rok to świetny moment na odświeżenie logo, kolorów czy stylu graficznego.

3. Materiały do druku

Skoro mamy już klarowną wizję marki, warto zadbać o materiały drukowane. Od wizytówek po ulotki, dbajmy o spójność graficzną i przekaz. Aktualizacja materiałów promocyjnych na początku roku pozwoli nam zaprezentować się klientom w nowej, świeżej odsłonie.

4. Storytelling

Nie zapominajmy o treściach! Nowy rok to doskonała okazja, aby odświeżyć naszą stronę Internetową, bloga, e-book czy media społecznościowe. Dodajmy nowe treści, aktualności z życia firmy, case studies czy poradniki. Wzbogacenie naszej komunikacji online może przyciągnąć nowych klientów i utrzymać zainteresowanie dotychczasowych.

Nie wiesz, od czego zacząć? Zapraszam serdecznie do współpracy! Wspólnie odkryjemy najpiękniejsze detale graficzne dla Twojej marki!

Free Recycle Paper Shopping Bag Mockup

AUTOR TEKSTU: KAROLINA POSTAWA

Podobał Ci się artykuł? Zostań
ze mną na dłużej!

POPRZEDNI ARTYKUŁ: JAKIM KWIATEM JEST TWOJA MARKA? SPRAWDŹ!

NASTĘPNY ARTYKUŁ: Sztuka bycia online, czyli jak mądrze korzystać z SM?

E-MAIL:

kontakt@studiozsercem.pl

GODZINY PRACY STUDIA:

Poniedziałek – Piątek: 9-17 | Sobota – Niedziela: nieczynne

BLOG

SKLEP ONLINE

NEWSLETTER

CENNIK 2023

POLITYKA PRYWATNOŚCI

REGULAMIN

ZNAJDZIESZ MNIE TUTAJ:

STARGARD / SZCZECIN / ONLINE CAŁA POLSKA

Twoja przygoda z pięknym wizerunkiem zaczyna się… Teraz!

error: Copyright © by Studio z sercem - Karolina Postawa