Sztuka bycia online, czyli jak mądrze korzystać z mediów społecznościowych?

CZAS CZYTANIA ARTYKUŁU: 2 MINUTY

Zarządzanie Mediami Społecznościowymi to wyzwanie. Jednak nie jest to powód do smutku. Wręcz przeciwnie! Konieczne jest wypracowanie odpowiednich nawyków, opracowanie planu oraz konsekwentne jego realizowanie. Jak mądrze korzystać z mediów społecznościowych? Sprawdź ten najnowszy artykuł! Pamiętaj, że istotne jest nie tylko to, co robimy online, ale również offline.

 

Oto trzy sposoby na budowanie marki online, przy zachowaniu zdrowej równowagi.

1. Poznaj siebie na początek

Przed jakimikolwiek działaniami, warto spędzić czas offline, aby naprawdę poznać siebie i to, co lubimy. To jest pierwszy i kluczowy krok. Zrozum swoje wartości, pasje, cele i to, co chcesz osiągnąć jako marka online. Bez tego podstawowego zrozumienia trudno będzie zbudować spójną i autentyczną markę. Czas spędzony na refleksji nad sobą pozwoli Ci lepiej określić, jakie treści i wartości chcesz promować na przykład w mediach społecznościowych i co będzie dla Ciebie ważne. Jeżeli wzmocnisz te filary, wtedy nie straszne będą dla Ciebie nowości i trendy w aplikacjach, które koniecznie “musisz dziś wypróbować”. Możesz wypisać te wszystkie informacje, na przykład w ulubionym notesie i powracać do nich za każdym razem, gdy wpadniesz w wir scrollowania.

2. Znajdź swój unikalny głos

Marka online to nie tylko obrazek na Instagramie lub profil na LinkedIn. To również głos, którym się posługujemy. Znalezienie swojego unikalnego głosu jest kluczowe w budowaniu marki osobistej. Unikalność przyciąga uwagę i pozwala wyróżnić się w zatłoczonej przestrzeni internetowej. Zastanów się nad tym, co Cię wyróżnia, i wykorzystaj to do tworzenia treści online. Jeżeli nie czujesz jakiś trendów: nie nie rób nic na siłę. Jeżeli czujesz się w danym tygodniu fatalnie i rozkłada Cię przeziębienie: nie publikuj “bo trzeba”. Prawdziwi Odbiorcy zrozumieją, a jeśli nie… To ich strata 🙂

3. Zadbaj o równowagę offline – online

Budowanie marki online to ważna część biznesowego życia, ale nie możemy zapominać o równowadze. Tutaj bardzo są trafne te słowa “co za dużo, to nie zdrowo”. Zbyt dużo czasu spędzonego online może prowadzić do przesycenia informacjami oraz stresem. Bardzo łatwo wtedy o stany przebodźcowania, porównywanie się i zaniżanie na przykład swoich umiejętności.. Dlatego ważne jest, aby określić, kiedy się wyłączyć i odpocząć od ekranu. Bez jakichkolwiek wyrzutów. Przeznacz czas na relacje z rodziną i przyjaciółmi, na ulubione zajęcia i hobby. Spędzaj czas na świeżym powietrzu i bądź w chwili obecnej. To pozwoli Ci zachować zdrową równowagę między światem online a offline.

kawa latte

Mini tip:

Jeżeli trudno Ci odłączyć się od tych wszystkich aplikacji i być offline, polecam aplikacje do “koncentracji” np. Focus for Productivity. Dzięki niej, skupisz się na swoich zadaniach i przestaniesz scrollować ekran co dwie sekundy:)

Bądź na bieżąco!

Dołącz do Newslettera Studio z Sercem
i otrzymuj inspirujące listy!

Budowanie marki online to proces, który wymaga czasu, zaangażowania i samoświadomości. Pamiętaj o tym, że kluczową cechą silnej marki jest autentyczność. Bądź sobą zarówno online, jak i offline - po prostu!

20220603_101701

Mam nadzieję, że ten krótki artykuł będzie dla Ciebie przydatny! Życzę Ci tej równowagi zawodowej z całego serca! Ściskam Cię mocno i życzę Ci pięknego dnia, gdziekolwiek teraz jesteś!

AUTOR TEKSTU: KAROLINA POSTAWA

Podobał Ci się artykuł? Zostań
ze mną na dłużej!

POPRZEDNI ARTYKUŁ: JAKIM KWIATEM JEST TWOJA MARKA? ZAINSPIRUJ SIĘ!

NASTĘPNY ARTYKUŁ: Wewnętrzny krytyk podczas Budowania Marki: jak go pokonać?

E-MAIL:

kontakt@studiozsercem.pl

GODZINY PRACY STUDIA:

Poniedziałek – Piątek: 9-17 | Sobota – Niedziela: nieczynne

BLOG

SKLEP ONLINE

NEWSLETTER

CENNIK 2023

POLITYKA PRYWATNOŚCI

REGULAMIN

ZNAJDZIESZ MNIE TUTAJ:

STARGARD / SZCZECIN / ONLINE CAŁA POLSKA

Twoja przygoda z pięknym wizerunkiem zaczyna się… Teraz!

error: Copyright © by Studio z sercem - Karolina Postawa