Studio z sercem | Studio graficzne & Branding

WORKBOOK

Stwórz wymarzony, kobiecy biznes!

Nie wiesz, od czego zacząć budowanie wizerunku marki? Nie potrafisz dotrzeć do nowych odbiorców? Brakuje Ci pomysłów, co możesz zmienić?

Workbook „Branding z sercem” poprowadzi Cię krok po kroku przez budowanie solidnych podstaw dla marki,
by skutecznie promować Twoją markę oraz czuć
się spełnioną w biznesie!

Czy myślałaś o swojej marce na poważnie?! Chciałabyś zbudować solidny wizerunek, ale brakuje Ci podpowiedzi, od czego zacząć?

  • Nie wiesz, jak zbudować solidny wizerunek dla marki?

  • Chcesz, aby Twoja marka osobista wyróżniała się na tle konkurencji?

  • Masz ciągle nowe pomysły, zaczynasz wiele projektów, ale żadnego z nich nie kończysz?

  • Wydaje Ci się, że Twoja marka jest niewidzialna, nijaka, przeciętna?

  • Czujesz się przytłoczona ilością trendów?

  • Szukasz wsparcia, takiego bez ściemy?

WORKBOOK

Workbook "Branding z sercem" pomoże Ci stworzyć solidne filary wizerunku dla Twojej marki.

Znajdziesz w nim zestaw ćwiczeń, praktycznych informacji oraz porad, które przeprowadzą Cię przez ten bardzo intensywny, ale satysfakcjonujący proces. Twoja marka zasługuje na piękną odsłonę!

  • Twoje "dlaczego"

  • Misja Twojej marki

  • Storytelling marki

  • Osobowość marki

  • Cele Twojej marki

  • Przekaz marki

  • Style graficzne marki

  • Strategia marki

  • Idealny klient

Co znajdziesz w Workbooku?

  • Teoria napisana ludzkim językiem, w sposób bardzo przejrzysty i łatwy

  • Kilkadziesiąt ćwiczeń, które pomogą Ci odkryć to, co wyróżnia Twoją markę i co przyciągnie do Ciebie idealnych klientów

  • Miejsce na notatki, abyś mogła powrócić do materiału

  • Mnóstwo pięknych detali i moje własne przemyślenia o markach

WORKBOOK

Czy ten workbook jest dla mnie?
Tak, jeśli...

  • stawiasz pierwsze kroki w budowaniu wizerunku marki
  • prowadzisz biznes, ale czujesz, że utknęłaś
  • zależy Ci na stworzeniu dla siebie miejsca pracy, w którym będziesz miała pełną satysfakcję
  • wiesz, czym jest strategia marki i co powinna zawierać, ale nie umiesz jej albo stworzyć, albo zastosować w praktyce (albo jedno i drugie)
  • wydałaś mnóstwo pieniędzy na kursy o rozwoju marki, ale z jakiegoś powodu wciąż nie widzisz efektów

You will never win
if you never begin.

Napisz i porozmawiajmy
o Twoim projekcie!

Obserwuj profil @studiozsercem!