WORKBOOK
Stwórz wymarzony, kobiecy biznes!
Nie wiesz, od czego zacząć budowanie wizerunku marki? Nie potrafisz dotrzeć do nowych odbiorców? Brakuje Ci pomysłów, co możesz zmienić?
Workbook „Branding z sercem” poprowadzi Cię krok po kroku przez budowanie solidnych podstaw dla marki,
by skutecznie promować Twoją markę oraz czuć
się spełnioną w biznesie!
Czy myślałaś o swojej marce na poważnie?! Chciałabyś zbudować solidny wizerunek, ale brakuje Ci podpowiedzi, od czego zacząć?
-
Nie wiesz, jak zbudować solidny wizerunek dla marki?
-
Chcesz, aby Twoja marka osobista wyróżniała się na tle konkurencji?
-
Masz ciągle nowe pomysły, zaczynasz wiele projektów, ale żadnego z nich nie kończysz?
-
Wydaje Ci się, że Twoja marka jest niewidzialna, nijaka, przeciętna?
-
Czujesz się przytłoczona ilością trendów?
-
Szukasz wsparcia, takiego bez ściemy?
WORKBOOK
Workbook "Branding z sercem" pomoże Ci stworzyć solidne filary wizerunku dla Twojej marki.
Znajdziesz w nim zestaw ćwiczeń, praktycznych informacji oraz porad, które przeprowadzą Cię przez ten bardzo intensywny, ale satysfakcjonujący proces. Twoja marka zasługuje na piękną odsłonę!
-
Twoje "dlaczego"
-
Misja Twojej marki
-
Storytelling marki
-
Osobowość marki
-
Cele Twojej marki
-
Przekaz marki
-
Style graficzne marki
-
Strategia marki
-
Idealny klient
Co znajdziesz w Workbooku?
-
Teoria napisana ludzkim językiem, w sposób bardzo przejrzysty i łatwy
-
Kilkadziesiąt ćwiczeń, które pomogą Ci odkryć to, co wyróżnia Twoją markę i co przyciągnie do Ciebie idealnych klientów
-
Miejsce na notatki, abyś mogła powrócić do materiału
-
Mnóstwo pięknych detali i moje własne przemyślenia o markach
WORKBOOK
Czy ten workbook jest dla mnie?
Tak, jeśli...
- stawiasz pierwsze kroki w budowaniu wizerunku marki
- prowadzisz biznes, ale czujesz, że utknęłaś
- zależy Ci na stworzeniu dla siebie miejsca pracy, w którym będziesz miała pełną satysfakcję
- wiesz, czym jest strategia marki i co powinna zawierać, ale nie umiesz jej albo stworzyć, albo zastosować w praktyce (albo jedno i drugie)
- wydałaś mnóstwo pieniędzy na kursy o rozwoju marki, ale z jakiegoś powodu wciąż nie widzisz efektów